Retourneren
Wij hanteren een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat u 14 dagen de tijd hebt na ontvangst van uw artikel om een retourzending aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met de labels en in de oorspronkelijke verpakking. U hebt ook het ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig.
Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via askstellarjewellery@gmail.com. Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourzending aan te vragen, worden niet geaccepteerd.
U kunt voor vragen over retourzendingen altijd contact met ons opnemen via askstellarjewellery@gmail.com
Beschadigingen en problemen
Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat wij het probleem kunnen beoordelen en het in orde kunnen maken.
Ruilen
De snelste manier om er zeker van te zijn dat u krijgt wat u wilt, is om het artikel dat u hebt te retourneren, en zodra de retournering is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel.
Terugbetalingen
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, laten wij u weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch binnen 10 werkdagen terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalwijze. Houd er rekening mee dat het ook enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.
Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we uw retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via askstellarjewellery@gmail.com.
.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met de labels en in de oorspronkelijke verpakking. U hebt ook het ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig.
Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via askstellarjewellery@gmail.com. Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourzending aan te vragen, worden niet geaccepteerd.
U kunt voor vragen over retourzendingen altijd contact met ons opnemen via askstellarjewellery@gmail.com
Beschadigingen en problemen
Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat wij het probleem kunnen beoordelen en het in orde kunnen maken.
Ruilen
De snelste manier om er zeker van te zijn dat u krijgt wat u wilt, is om het artikel dat u hebt te retourneren, en zodra de retournering is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel.
Terugbetalingen
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, laten wij u weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch binnen 10 werkdagen terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalwijze. Houd er rekening mee dat het ook enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.
Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we uw retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via askstellarjewellery@gmail.com.
.